Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Diabełek
2012-08-18, 15:02
Mod dwuetapowego zbioru rzepaku [Mod Pack]
Autor Wiadomość
*Kacper* 
Moderator



Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 87
Skąd: Wielkopolska
  Wysłany: 2012-08-16, 22:52   Mod dwuetapowego zbioru rzepaku [Mod Pack]

Mod dwuetapowego zbioru rzepaku

W paczce znajdują się następujące mody:

Pokosówka Fortschritt E303
By: Nickel77
Edit & script: Burner

Przystawka do zielonek oraz rzepaku Fortschritt E296
By: Nickel77
Script & edit: Burner

Wózek do transportu przystawki Fortschritt E296
Model: Svitch
Inagme: Svitch
Edit: Burner

Przystawka do rzepaku Fortschritt E327B
Model: Maciusboss1
Ingame & Script: Burner

Wózek do transportu przystawki Fortschritt E327B
Model: Maciusboss1
Koła: Nickel77
Ingame: Burner

Heder do bizona z podbieraczem pokosów
Model, Tekstura, Konwert: Marcello1942
Programowanie: Fumski/Asd4
Skrypt: Asd4
Model podbieracza: Svitch, Skrypt podbieracza: Burner

Trawa skoszona przystawką E296 odrasta
100% MP Ready






Podziękowania dla Svitcha za wymodelowanie podbieracza oraz zgodę na edycję wózka od Zetki,
Fallouta za pomoc w testach,
Marcella1942 za zgodę na edycję hederu
oraz dla Maciusbossa1 za pomoc w testach oraz wymodelowanie przystawki E327B i wózka do niej. :)



Download:
Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---


Proszę używać oryginalnego linku do pobrania!
Please keep the original download link!
Bitte den originalen download link verwenden!
Kerjuk, hasznalja az eredeti letoltesi linket!


*** Instrukcja instalacji ***

1. Pliki zip wklejamy do folderu mods.

2. Folder "textures" kopiujemy do folderu z mapą.

3. Modyfikacje w pliku i3d mapy:

-- Sekcja Files --

Kod:
<File fileId="5000" filename="textures/foliage/foliage_rape_cut_long_diffuse.png" relativePath="true"/>
<File fileId="5001" filename="shaders/cuttedWheatFoliageShader.xml" relativePath="true"/>


-- Sekcja Materials --

Kod:
<Material name="rapeCutLongMaterial" materialId="5000" ambientColor="1 1 1" customShaderId="5001">
      <Texture fileId="5000"/>
      <CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/>
</Material>


-- Sekcja Foliage --

Kod:
<FoliageSubLayer name="rape_cut_long" densityMapTypeIndex="3" densityMapChannelOffset="10" numDensityMapChannels="2" materialId="5000" cellSize="8" viewDistance="75" terrainOffset="-0.1" objectMask="65520" distanceMapIds="32" distanceMapUnitSizes="128" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1" width="1.4" height="1.5" widthVariance="0.05" heightVariance="0.1" horizontalPositionVariance="0.5" blockShapeId="3" useShapeNormals="true"/>


Wartości densityMapTypeIndex, distanceMapIds oraz blockShapeId dla Twojej mapy mogą być inne.
Wartość densityMapTypeIndex można odczytać, odnajdując linijkę FoliageSubLayer name="rape".
Wartość distanceMapIds można odczytać, odnajdując linijkę FoliageSubLayer name="wheat_windrow".
Wartość blockShapeId można odczytać, odnajdując linijkę FoliageSubLayer name="grass_cut_long".


4. Ogólne informacje dotyczące obsługi modów

Podbierak przy hederze zakładamy przyciskiem X, po podejściu do hederu.
Zmiękczacz pokosów przy pokosówce zakładamy przyciskiem X, po podejściu do przedniej części pokosówki (jest to tylko "gadżet", nie spełnia żadnej funkcji podczas gry).
Wysokość przystawki w pokosówce regulujemy przyciskami INSERT/DELETE, klawisz V jest nieaktywny.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=5yqmehg6ZCw&feature=plcp
 
 
   Podziel się na:  
michal95 
USER


Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 1
Wysłany: 2012-09-21, 14:17   

fajne to nawet
 
 
   Podziel się na:  
Hellboy 
USER
S


Wiek: 19
Dołączył: 23 Paź 2013
Posty: 1
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2013-10-23, 17:05   

Fajny mod
 
 
   Podziel się na:  
FleyerGames 
USER


Wiek: 21
Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 1
Wysłany: 2014-09-23, 14:17   Fajne

ekstra mod!
 
 
   Podziel się na:  
Lewy188Mg
USER


Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 1
Wysłany: 2015-07-06, 14:40   

dobry pack
 
 
   Podziel się na:  
adrian092 
USER


Wiek: 17
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 1
Wysłany: 2015-10-09, 22:10   

fajne
 
 
   Podziel się na:  
darek789
USER


Dołączył: 15 Lip 2016
Posty: 1
Wysłany: 2016-07-15, 14:10   

No no
 
 
   Podziel się na:  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  




wxv.pl - załóż forum dyskusyjne za darmo





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 | - SITEMAP - forum anime
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11